Het liefste vraag ik mensen het hemd van het lijf, luister ik naar hun verhalen en motivaties en vertaal ik dit naar creatieve en effectieve marketingcampagnes zodat de juiste klanten worden aangetrokken.
Het ondernemerschap zit al generaties lang in mijn bloed. Na mijn opleiding ben ik begonnen binnen het bedrijf van mijn vader. Hier heb ik erg veel praktijkervaring opgedaan doordat ik in het diepe gegooid werd en met vallen en opstaan een hele hoop geleerd heb. Pippi Langkous zegt “Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan”. Dat is binnen onze familie het motto en iets wat ik mijn klanten ook graag meegeef.
Mijn opa van 93 had ook zijn eigen bedrijf. Hij heeft me geleerd om altijd een beetje ‘Vitamine Relatie’ toe te voegen aan klantgesprekken. Hij paste dit zelf ook toe in zijn eigen klantrelaties en liet de menselijke kant achter het ondernemen zien door af en toe een kleinigheidje te geven en verjaardagen te onthouden. Ik vind het mooi dat ik anno 2020, met dit gedachtegoed in mijn achterhoofd, mijn klanten kan helpen om online een beetje ‘Vitamine Relatie” toe te voegen. Er is namelijk een nieuwe tijd van verkopen aangebroken: die van klant naar medemens, van vertellen naar luisteren en van een rol spelen naar jezelf zijn. Om die reden help ik nu zoveel mogelijk mensen aan oprechte relaties en verbindingen met hun klanten.